lauantai 7. kesäkuuta 2014

Lauantai 7.6.2014

Hyvin nukutun yön jälkeen päätimme lähteä katselemaan San Sebastiania valoisaan aikaan. Ja näkemisen arvoinen se olikin. Mahtavia hiekkarantoja, turkoosi meri ja muutenkin kaunis kaupunki.

Koska aamulla oli taas myös nälkä, niin kävimme ostamassa aamupalatarvikkeet ja söimme ne rannassa.

Aamupalan jälkeen lähdimme laittamaan kamat kasaan ja jatkoimme matkaa. Päivään mahtui paljon hienoja maisemia ja majoitus löytyi pienestä kylästä nimeltään Valcarlos, joka sijaisee Ranskan ja Espanjan rajalla. Kolmen makuuhuoneen huoneistoon mahduttiin just ja just :)

Majoitusmaisemia

Asunnon meille vuokrannut nainen kertoi, että tulimme kylään juuri oikealla hetkellä. Kylässä oli nimittäin juuri tänä samaisena päivänä sadonkorjuujuhla. Hetken levättyämme päätimmekin lähteä katsastamaan juhlan ja etsimään samalla jotain syötävää. Vuokraemäntä kehoittikin meitä maistamaan paikallista perinneruokaa taloa. Talo on tortillalettu, jonka sisälle voidaan laittaa esim. juustoa, pekonia tai makkaraa.

Yllätykseksemme huomasimme, että kuvaan oli tullut yksi ylimääräinenkin heppu 😀

Juhlat olivat mainiot ja niin hauskaa oli, että palasimme kämpälle noin klo 3. Ja saatiin paljon uusia kavereita.